BLOGGPAUS..

Ja, jag & Charlotta gör paus på bloggen eftersom vi vill fokusera på våra egna bloggar just nu! Jag tror nog Sasha också vill det!
Här är alla fyras bloggar som ni kan följa istället:
Gabriellas: www.gabriellakajrups.blogg.se
Charlottas: www.charlottaperssons.blogg.se
Sashas: www.popcorndrama.blogg.se
Isabellas: www.isabellakajrups.blogg.se
-
Much love / Gabriella,Charlotta,Isabella & Sasha

Gula gruppen ♥

Ja ursäkta för den dåliga uppdateringen men jag har faktiskt inte haft tid att blogga för igår så var man på träning. Det var där jag fotade dom här bilderna! Ja, kanske lite konstigt att vi fotar på en träning men vi hade faktiskt TF = tränare fritt.. Hehe, ja när vår tränare inte är där så tar vi alltid med kameran o fotar & filmar! Vi i gula gruppen håller på med ett film projekt..Den ska handla om oss i gula gruppen. Hur kul vi har det tillsammans!  Men nä nu ska jag sluta skriva! Nu ska jag faktiskt plugga & sen börja fixa mej eftersom det är fest ikväll! Ha det bra,kram! /Gabriella

ÅÅÅÅÅHHH

..Jag vill skit gärna ha Såna här skal.
-
Iallafall så håller jag på och fixar mig nu inför skolan. Idag blir det 2 lektioner. Syslöjd & skridsko!
Ha det bra,kram! /Gabriella

10 MINUTER KVAR

10 minuter kvar och sen slutar jaaaag!! Bjuder på en bild som jag tog för ungefär 1 min sen , ha det bra kram! /Gabriella


BESLUTÅNGEST

Hell yeah! Helvetes (SO) prov är över. För två timmar sen faktiskt. Och vet ni vad? Det gick suveränt bra! Okej, varje gång det känns bra så visar det sig att det gått åt helvete men jag får hålla tummarna för ett VG i alla fall.

På tal och betyg och skit funderar jag på att faktiskt söka in till gymnasiet idag.. Eller så väntar jag.
JAG LIDER VERKLIGEN AV BESLUTÅNGEST. Känns som att jag kommer söka in sen ångra mig direkt efter och då är det ju försent. Gash, jag får vänta några dagar!

Nu ska jag plugga. I alla fall göra ett försök.


NO

Jävlar, såg precis att Isabella har bloggat! Det var på tiden..

Jag sitter på NO-lektion och förbereder en redovisning med Emma, Ellen och Kimberly. Rätt drygt så jag passade på att göra en ny design till min blogg istället (se här). Hehe.. Men nej, jag började faktiskt med den igår men nu är den FÄRDIG!

Riktigt nervös över SO-provet som jag ska ha senare.. Jag kan faktiskt allt riktigt bra och jag känner mig riktigt redo för provet, men ändå.. Nej, nu slutar vi så ska packa ihop. Kram! /Charlotta



SOOOOORRY

Hejsan. Sorry för att jag uppdaterat så dåligt men har helt enkelt inte haft ork till att blogga! Nu ska jag iallafall fixa mig lite och sen sticker jag till skolan, Ha det bra, hejdå!. //Isabella

EN ONSDAGSKVÄLL

Mamma har precis förhört mig på det sista inför SO-provet som förmodligen kommer imorgon. Det är oförberett så vi vet inte riktigt, men vår lärare suger på att hålla tyst om sånt så han avslöjade att det är i slutet av denna veckan.

Nu ska jag läsa lite i Julia-tidningen som mamma köpte till mig. Och nej, jag är inget Juliafan utan tycker tidningen verkligen SUGER, men det är en full intervju om ONE DIRECTION i detta nummert så var ju bara tvungen att köpa hem den. Lägger mig när jag läst klart så detta blir sista inlägget för min del. Godnatt! / Charlotta

Hej HEJ HeJ hEj HEj



Jag har sjuk.Det är drygt
// Sasha fast lite sjukare(än vanligt)


THIS IS ME TODAY'

Tjena! Sitter just nu och skypar med Charlotta. Försöker även att plugga lite.. Bjuder på några bilder som jag tog precis, kanske inte världens finaste outfit men men..Ha det! // Gabriella
Tröja från Veromoda
Jeans från JC


LUNCH

Tjena. Fan vad gött att sluta klockan 13.00 idag, och komma hem & se lunch/middagen framme på bordet! Annars gör jag inget speciellt just nu, kollar lite på one directions konserter..En dag ska jag också se dom, det är min högsta önskan just nu! Blir så himla avundsjuk på alla dom människor som har kollat på killarna Live.. Jaja, nu ska jag börja plugga på So:n & Svenskan, tjingeling! /Gabriella


JUST NU...

...sitter jag på såkallade konferans. Det kallar mina lärare det i alla fall och därför har dem köpt ramlösa till hela klassen. Men jag föredrar i alla fall att kalla det redovisning i So/No. Jag redovisade med Ellen, Anna och Elsa. Gick faktiskt riktigt bra, trots att vi var först..
Men nu ska jag lyssna vidare på de andra. /Charlotta


NYTT I RUMMET

Godmorgon kära ni,  ja nu sticker man snart till skolan. Idag blir det bara 3 lektioner sammanlagt, börjar 9.00 och slutar 13.30 ungefär,ganska chill! Ha det bra kram! /Gabriella

GLEE

Hello! Vad hittar ni på ikväll?
Jag har precis pluggat lite so och nu ska jag starta en film. Jag har nämligen lånat hem Glee säsong 1 av min vän Ellen. Börjde för rätt längesen att se några avsnitt i början av säsongen men sedan blev det inte av att jag kollade klart. Men serien är ju verkligen superbra så värd att kolla klart på.

Ha det så bra! Hörs imorgon. Kram Charlotta.

PLUGGAR

Japp, rubriken stämmer helt riktigt. Sitter här och läser en bok, fast på datorn.. min skola är ju lite så konstig. Vi använder aldrig böcker,bara när vi har matte. Så istället för att läsa en bok som vanligt så läser vi dom i datan istället.. Kanske chill,men önskar att vi iallafall kunde få läsa böckerna som vanligt, blir ju mer spänning då! Haha!
Medan jag sitter här och läser, så tar jag en chokladbit då & då, ganska chill det med. Borde nog också plugga på So:n.. har So prov om Etik & Moral nästa vecka som jag inte kan ett skit på.. Hallelujah..  Men nä nu ska jag sluta att skriva om skolan och istället avsluta detta inlägget med ett ord: Hejdå!
//Gabriella


YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBODY ELSE'

Äntligen hemma från skolan. Det har verkligen varit en seg och KALL dag idag..
Nu sticker jag till sjukhuset och hälsar på morfar. Jag ska även hämta min cykel på lagning och köpa löpskor så det kan dröja lite innan jag är hemma. Puss!

Nytagen bild. Ser lite wierd ut.

ÄNTLIGEN FEST!

Yeaaah! Äntligen en fest att längta efter. Min heta vän Ellen fyller 16 år snart och det ska firas på STRANDBADEN. Yeah! Och det är fan vara någon vecka kvar. Dock synd att jag missar en fest i Båstad, men det får jag ta någon annan gång!

Nu ska jag sova. Godnatt!

MÖSSOR


Haha idag köpte vi alla dessa awesome-fula mössorna.Asgulligt!
/Sasha


SNABB UPDATE

Usch, har spenderat hela eftermiddagen på ett konstmuseum som var otroligt tråkigt. Men nu är jag äntligen hemma och jag ska snart sticka till ishallen för att vara tränare! Men först ska jag äta mina varma mackor. Goooott som fan.
Hörs ikväll!


Gomorron!

Godmorgon kära läsare. Nu sticker jag alldeles strax till skolan. Orkar inte seriöst men är ju tvungen. Varför finns skolan ens!? ..
Ja, jag visste inte riktigt vad jag skulle visa er för bild men det blev denna bilden. Ja det är så min bakgrund ser ut på datorn, hehe..väldigt färgglad och väldigt fina pojkar på bilden,eller hur? //Gabriella

SOVDAGS

Nu går jag och lägger mig. Imorgon sätts ännu en veckas skola igång.. Usch, vill ha sportlov nu!
Godnatt! /Charlotta

För att göra inlägget lite roligare. Visst är Louis i 1D bara så jävla härlig..?!

SKYPE

Hejsan allihopa! Sitter här och skypar med Charlotta! Haft en riktigt bra dag idag! Började med att jag träffade mina kompisar i kyrkan och sedan var man med Olivia tills klockan 19 , och nu har det varit skype i några timmar hehe. Men nu tänkte faktiskt jag lägga mig så att jag är pigg till en vanlig tråkig skol måndag.. //Gabriella


PLUGG PLUGG PLUGG

Nu har jag fan pluggat klart för idag. Jag vet inte hur många timmars plugg det blev idag men minst 4 timmar. Jag har ju i för sig varit iväg också. Vid 3 stack jag och hälsade på morfar. Mina kusiner var också där så vi var alla samlade. Hoppas min morfar blir bättre snart, för jag orkar inte mer skit just nu..

Ska nog gå ner och ta lite äppelpaj som min underbara mamma bakade innan nu. Kram Charlotta.

Och ni får ursäkta min handstil, men efter 4 timmars skrivande så blir det inte så vackert.

SÖNDAGSMYS

Hejsan allihopa. Sitter här just nu med min syster & kompisen och kollar på facebook & äter godis. Helt okej för en söndag,eller hur? // Gabriella


WHAT IS THE MEANING OF LIFE...?

Ligger och funderar på saker.. Varför mitt liv just nu är förjävligt men ändå rätt underbart. Det händer saker just nu som jag önskar att jag aldrig behövt uppleva. Saker jag dagligen gråter av bara vid tanken. Jag försöker tänka på annat. Eller i alla fall komma ihåg att inte ge upp och att "allt kommer bli bra". Det brukar hjälpa. Ibland.. Fast nej, inte så ofta faktiskt. Däremot är jag så djupt glad och tacksam över att jag har mina underbara vänner som hjälper och stöttar mig. Jag kan snacka ut med dem när det behövs och dem gör allt dem kan för att stötta och få mig att må bättre. Så tack! Utan dem dagarna i mitt liv som ni gör så fantastiska, så vet jag faktiskt inte riktigt vad jag skulle gjort. Tack Tack Tack.

Och anledningen till att jag skrev denna deprimerade texten är väl bara för att jag behövde skriva av mig lite.
Men nu ska jag lägga mig så jag är pigg till träningen imorgon. Gonatt' Kram Charlotta.

P3 Guld

 
Sitter och lyssnar på P3 Guld,medans alla är ute och festar..Känns lite drygt och vara hemma faktiskt,men jag ska ändå träna imorgon bitti och jag är taggad för det så det gör inget!
Här är en låt från förr förra p3 guld,fortfarande bra låt!


21 JANUARI 2012

Hej på er! Jag höll precis på med en film som jag tänkte ladda upp men såklart så laddades min dator ur och filmen försvann.. Och om ni känner mig så fattar ni nog att jag inte tänker göra en ny. Höhö..!
Nu ska jag i alla fall dra iväg med min bror och mamma. Vi ska till MediaMarket för att köpa några grejer till min mormor och sedan ska vi till sjukhuset och hälsa på morfar! Är nog hemma om 3-4 timmar. Kram!

Så här ser jag ut idag:

STÄDAR

Blev tvingad till att städa vårt rum av Isabella, så just nu städar jag & för att det ska bli roligare att städa så fick One direction sjunga för mig hehe! //Gabriella

Kolla sicken latmask Isabella är..:


IT'S FUCKING FRIDAY!

Tjo! Vad hittar ni på denna fredagskväll?
Själv har jag precis varit med Gabriella och Isabella en liten stund. Vi kollade Tv, käkade godis och hade lika kul som vi alltid har. Dem stack hem för en stund sedan så nu ligger jag ensam här i soffan och checkar lite på datorn. Förresten, vet ni vad? Jag tränade konståkning idag!! Egentligen fick jag inte pga. skadan men vafan.. Jag kunde inte låta bli! haha xD Aja, nu ska jag gå ner till mina föräldrar och vara lite social. Hoppas ni alla har en underbar fredagskväll!

Checka in mina nya, snygga, sköna, underbara träningstights. Fyfan vad dem var sköna att träna i!
Ni hittar dem på Stadium för bara 249 kr.

ONE DIRECTION PÅ TV!!

Så jävla bra dom var! Jag,isa & Charlotta dog när vi såg dom och jag tror Charlottas familj dessutom blev tondöva så högt vi skrek.. Hehe! //Gabriella


HAPPY FACE.

Idag är jag väääääldigt glad! Vill ni veta varför? 1. One direction kommer på tv 2. ska träffa min bästavän 3. för att jag lever.
Okej, den sista var väl lite random, men det är ju sant. Liksom vem är inte glad för att man lever?
//Gabriella

@ SCHOOL

Hejsan allihopa!
Jag kunde inte blogga något igårkväll eftersom min dator var i skolan under natten, men Disney On Ice var i alla fall riktigt häftigt. Fyrverkerier, akrobater osv. Dock hade jag inte med min någon bra kamera så ni får nöja er med mobilbilder och sedan kanske jag laddar upp någon video senare.

Nu ska jag ner till matsalen och käka lunch. Vi hörs när jag slutat!

TJENA GOTT FOLK.

Heeeeeejsan. En liten fin uppdatering med några fina bilder som jag och min fina kompis Fifi tagit precis. Har just nu No, och ni ser ju hur hårt vi jobbar, eller hur!? //Gabriella


WANTED

Gaaash, kolla in GinaTricots ganska nya kläder. Jag älskar verkligen Storbrittanien/USA-trycken. Tröjan längst upp i det vänstra hörnet har jag faktiskt ägt sedan julafton då jag fick den av mina fina vänner Gabbi & Isa. Aja, Jag får nog ta fram mitt kort och klicka hem lite grejer någon dag nu i veckan!

Nu börjar min sista lektion! Sedan drar jag till stan med Kimberly. Vi ska käka & planera lite till en idrottlektion vi ska hålla snart och sedan drar vi vidare till MalmöArena för att se DISNEY ON ICE!

VILLE BARA SÄGA GODMORGON.

Ja nu sticker jag till skolan och ska nu på första lektionen ha muntligt spanskprov.. ja vi får se hur det går!
Kra m från Gabriella.

Bjuder på en väääääldigt fin morgonbild:

 


PRWJGX-BEG'XL-X BO

Jag gjorde ett nytt försök med att jogga idag och det gick inte så mycket bättre än vad det gjorde igår, så det blev bara en 30 min-runda. Jag hoppas verkligen mitt revben blir bra snart igen! Börjar bli irriterad på att jag inte kan träna eller hosta utan att det ska göra ont. Och nu har jag börjat bli förkyld också..!? Verkligen superhärligt..

Äsch, ska sluta klaga. Imorgon är det skolan, stan och Disney On Ice som gäller. Skojskoj!
Så nu ska jag sova så jag är utvilad och pigg tills imorgon!
Sov gott underbara! / Charlotta

Har för tillfället lite brist på bilder, så ni får nöja er med denna på mig och min vän Elsa från en fest i somras!

JUST SAY FUCK YOU AND SMILE

Great.. Jag får inte träna förräns på söndag. Hoppades på att i alla fall stå på isen på fredag men nej, inte får jag det inte.. Känns som jag kommer missa massa.. men när mitt revben är bra igen, då jävlar ska det tränas!

Jag har precis käkat lite mellanmål och nu ska jag ta upp So-boken och plugga lite. Jag har inte prov förrän i slutet på nästa vecka men likabra att vara förberedd! Tänkte avsluta inlägget med en bild på hur jag såg ut idag.
Denna tröjan är också ny och köpt på JC.


KOLLA VAD JAG OCH MIN SYSTER HAR FÅTT!!!

JAAAAA, NU DAMPAR JAG HÄR BARA FÖR ATT JAG ÄR SÅ GLAAAD!!! VI KOLLADE PRECIS POSTEN, OCH KOLLADE SOM LÅG DÄR!?!?!? ONE DIRECTION SKIVAN!!! //Gabriella

 

 


NEXT STOP: SCHOOL

Hejsan! Sticker till skolan nu. Idag blir det b.la engelsk prov. Hoppas verkligen det kommer att gå bra..

Ha det så bra, så hörs vi när jag har kommit hem! Tjingeling //Gabriella





MIN ONE DIRECTION TEXT.

Hejsan. Ja, nu har jag skrivit en liten text hur jag ska skriva imorgon. För er som inte läst det förra inlägget så ska jag göra ett engelsk prov imorgon som handlar om att jag precis kommit hem från någonstans och att jag ska vara jättekär i någonting/någon. Så ja, jag tänkte one direction.

Och ursäkta för min jävla engelska.. men här är den! Ni kan väl läsa den och kommentera om ni har lust?

Kram från Gabriella

 


 

 


 


DAGENSDAGENSDAGENS

Charlotta som skriver. Ja, ni vet hon som har uppdaterat så extremt dåligt senaste tiden. Men har anledningar (som jag inte vill ta här) till varför jag inte bloggat så mycket och jag mår fortfarande inte riktigt som jag önskar.. men jag ska göra så gott jag kan. Här kommer i alla fall tre bilder på hur jag såg ut idag. Den stickade toppen jag bär på är ett av mina senaste inköp förresten! Den kommer från JC och kostar 399 kr.


Så nöjd



Har förvandlat en del av mitt vardagsrum till en liten del av mitt hjärta!!!!!!hehe :PPppP
Wazzup niggaz?Jag gör inget speciellt ,jag.Är så trött!
 /Sasha fast såååå mycket nöjdare.


PROV OM ONE DIRECTION!?

Hejsan. Just nu så sitter jag här och pluggar på ett engelsk prov som vi ska ha imorgon. Provet går ut på att man precis kommit hem från semestern och blivit jätte kär i något/någon/några.  Så då tänkte jag, varför inte skriva om One direction!? Så nu sitter jag här och skriver om att jag träffade One direction i England.

-

Har tyvärr ingen blid egentligen att bjuda på men såg dom här otroliga bilderna som Elliot Morgan (Fotograf) har tagit på dom mest otroliga underbara söta snygga killarna ♥ :

//Gabriella

 



Klumpiga lilla Sasha




Så här ser jag ut idag!Jag känner mig hemsk idag.Istället för att vara i ishallen å träna våra små,pågrund av att klumpiga lilla jag glömmer mina skridskor.Sååå...Sitter jag å kollar den jag ville ha som mest för några månader sen och plågar mig själv om hur sitationen är.Aja!To bad.

/Sasha fast waaay to sentimental.


SORRY.

Hmm...fyfan vad dåliga vi är på att uppdatera. Får säga till dom andra på skarpen! Sorry som sagt.
Nu ska man alldeles strax sticka till ishallen & vara tränare! Vi ses senare, ha det bra kram! //Gabriella
Bjuder på en ganska gammal bild;

YOU MAYBE THINK I'M HAPPY,BUT INSIDE I'M SAD.'

Jag orkar faktiskt inte skriva något,så det får bli en bild på mig just nu. hehe.

//Gabriella

 


15 JANUARI 2012

Jag har precis varit ute en sväng med mamma. Vi var bl.a. på MediaMarket och köpte en hårddisk till mig. Sedan fick jag även med mig "The Sims 3" (tidsfördriv) och från intersport så fick jag en tunn fliss till konståkning. Nu ska jag nog ta och instrallera The Sims och hämta lite käk. Kram! Charlotta

LYCKAD MORGON..

Hejsan! Jag ska egentligen vara i ishallen som tränare just nu men så blev det inte.. Istället ligger jag i min säng och lider av smärta. Haha, nej men jag tränade ju idag och såklart trillade jag på mitt revben, tappa andan och fick gå av isen. Fyfan vilken obehaglig känsla.. Men men, livet få gå vidare så nu ligger jag i min säng och kollar film. (bra liv jag har..) Hoppas ni fick en bättre morgon än vad jag fick.

Tyvärr har jag ingen bild på lager, så ni får nöja er med min hm.. intressanta text. /Charlotta

DAGS FÖR MORGONTRÄNING

Nu är det morgonträning som gäller. Jag kan säga att jag inte är riktigt sugen på att vara i en ishall såhär dags på morgonen men man brukar bli lite piggare på det när man väl börjat träna. Hoppas ni alla får en mysig morgon! Kram Charlotta

JAG & GAB GJORDE EN FILM.

Hejsan! Charlotta här. Jag har precis kommit hem från en sjukt rolig kväll hos Gabriella och Isabella. Vi kollade en film och gjorde en film. Eller ja, jag och Gabriella gjorde en film. Och tänkte lägga in den här under.. Okej.. Både jag och Gabriella tvekade på att lägga in denna videon men vad gör man inte för sina läsare..?
Ni får ursäkta vårt allmänt efterblivna beteende. Men ni anar inte hur roligt vi hade..!


Vi var i trelle lelelleel idag







Hej!Jag är dryg.

/Sasha fast mycket tröttare


ONE DIRECTION - ONE THING

Tjotjena! Vad gör ni?
Själv sitter jag och nördar mig i One Directions nya musikvideo och äter knäckebröd. Fan vad dryg jag känner mig idag. Har inget att göra.. Men om 45 min ska jag till sjukhuset och hälsa på morfar! Saknar honom.. Och sedan ska jag träffa Gabbi & Isa och ha filmkväll ikväll. Mysigt! Men nu ska jag byta om. Sitter fortfarande i pyjamas..

Bjuder på världens bästa band och deras nya musikvideo!

UP ALL NIGHT - ONE DIRECTION (ALBUM)

..Snacka om att jag är glad just nu! Har precis beställt deras album för endast 99 kr på Cdon.se! Frågade precis Isabella vem hon tyckte var snyggast i one directions gänget,och då var det Harry hon tyckte var snyggast. Intressant att veta hehe! Men nu ska jag gå, ha det! //Gabriella


JA TACK!!

Skulle absolut sagt ja till dom här ursnygga blusar! Jävligt snygga. Iallafall så gör jag inget speciellt just nu, lyssnar på one direction b.la och ska nog börja plugga alldeles snart! Ni får ha det så bra,kram!
//Gabriella Payne! Hehe! :D

Ni hittar kläderna här på www.modekungen.se!

WHAT DOSEN'T KILL YOU, MAKES YOU STRONGER

Nu går jag och lägger mig. Klockan är trots allt halv ett och jag vill inte sova bort hela morgondagen. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på dock. Förmodligen ska jag hälsa på morfar, kanske sticka till ishallen och träffa Isabella och Gabriella. Vi får se imorgon helt enkelt. GODNATT!


//Charlotta Tomlinson. Höhö xD

CHARLOTTA TOMLINSON & GABRIELLA PAYNE

..Japp vi har gift oss i smyg med dessa underbara killar! Gifteriet var lite i smyg eftersom dom inte ville berätta för alla deras fans att dom har gift sig! ÅÅHH så glada vi är!!!! ja, vi ville bara säga det allihopa. Så för er som kanske gillar Liam eller Louis har tyvärr ingen chans längre eftersom dom är gifta med oss. Ha det bra,kram! //Gabriella & Charlotta

LOVE♥

Tjena tjena. Sitter just nu och kollar på charlies änglar på tv3! Så jävla bra den är! Har ni sett den? Iallafall så gjorde jag ett litet collage precis på några söta kärlekspar. Så jävla gulliga bilder man kan hitta på denna sida; www.weheartit.com

Ha det bra,kram! / Gabriella




FREDAGSMYS!

Sitter i soffan proppmätt efter tacosen som jag precis åt. Jag kollar på repris av Jersey Shore med ett kexchoklad och en cola. Tanken var att jag skulle ut och träffa kompisar ikväll men jag är så jäkla trött så jag blir inne istället. Finns ju inget bättre än att ensam sitta och lata sig.

Hoppas ni alla har en superhärlig fredag! /Charlotta

VERONICA MAGGIO - VÄLKOMMEN IN

Tjena. Sticker alldeles strax till träningen. Tänkte bara visa en video från 15 oktober då jag såg på Veronica Maggio Live! Kolla gärna på videon! //Gabriella

THE BOY WHO...

Hittade bilden från den här bloggen. / Gabriella

RUTIGT

Gokväll. Jag sitter i soffan med min brors kompisar och kollar på X Factor US. Grymma deltagare! Jag har precis kommit hem från en lyckad träning. Jag klarade två nya kombinationer, känns riktigt bra faktiskt. Haha..
Nej, nu ska jag in i duschen och sedan ska jag ta och sätta på en bra film.

Tänkte avsluta detta inlägget med en bild på hur jag såg ut idag. Skinnbyxor från GinaTricot och Skjorta från H&M.

SMOOOOOOOTHIES!! ♥♥♥

Hejsan. Ja sitter här och pluggar och är grymt sugen på en smoothie till. Det blir nog vars en smoothies till när vi kommer hem från träningen. Får bjuda på en instagram bild som jag tog igår. Följ mig gärna på instagram: @gabriellakajrup
Men nu får jag väl plugga vidare då.. Ha det bra kram! //Gabriella

TAGGAR MED SKRÄPMAT

Jävlar vad jag hatar detta vädret. Precis när jag gick ut från skolan så började det ösa ner regn! och såklart hade jag glömt min cykelnyckel också så Elsa fick släpa med mig på hennes cykel. Nu sitter jag och taggar till träningen med skräpmat.. Ska snart sticka till ishallen och möta upp Sasha. Och sedan kl. 18 är vi tränare och sedan tränar vi själv. Så det blir många timmar i ishallen idag.

Men nu ska jag käka och sen byta om! /Charlotta

SMOOTHIE

Hejsan allihopa. Ja, när jag & isa gjorde smoothie igår så gjorde vi även en liten video. Kolla gärna på den! Ha det bra, kram!

GONATT TÖSER & EVENTUELLA PÅGAR'

Tjo Tjena Tjenixen!
Jag ligger här i sängen hur pigg som helst. Rätt irriterande med tanke på att det är skola imorgon och för att jag ska stå ut måste jag sova MINST 10 timmar. Annars vill man inte möta mitt humör.. Tro mig. Och att Ellen kommer tillbaka till skolan med sitt hyperhumör gör ju inte saken bättre. Fast jo, det gör det faktiskt. För jääävlar vad jag saknar den människan.
Men nej, nu ska jag borsta tänderna, ta fram kläder till imorgon och sedan lägga mig. Gonatt!

Här bjuder jag på en annan bild som jag tog på mina vänner idag. Visst blev den underbart fin? Jag älskar er tjejer.


//Charlotta,

INTE MAJS-RUBRIK. MEN ÄNDÅ MAJSRUBRIK




Jag vet inte va de är men är så ovanligt taggad till att åka imorgon!Jag har inte åkt sen förra måndagen..Bortsett från att jag var tränare i Måndes.Har saknat det även om de inte var så längesen,känns lite tomt haha.

Pözz

/Sasha fast ovanligt taggad



Ps:Tack för bilder Gabriella!
Ps,2:Är grymt trött.
Ds.


HELLO

Hejsan. Hur är det med er idag? Med mig är det iallafall bra! Tänkte göra något nyttigt nu. Smoothie! Gabriella ska filma när vi gör smoothien så vi får ju se hur det blir. Ha det bra,kram! //Isabella
Tröja: Gina Tricot
Byxor: H&M
Mössa: H&M
Halsduk: Veromoda
Skor: Skopunkten

SKOLAN, SKOLAN & SKOLAN

Äntligen är jag hemma från skolan. Det var ett jävla tjat om de där nationella proven.. Vill lärarna lära oss nervösa så har dem lyckats om man säger så. Men bortsätt från det så är det inte så hemsk att börja skolan igen, klassen jag går är ju så fucking underbar. Och underbarare blir det för imorgon kommer Ellen tillbaka från Gran Canaria. Iiiiih, vad jag saknar henne.

Men nu ska jag sluta babbla och göra färdigt mitt mellanmål som innehåller te.. Ajja, ha det bra! /Charlotta

THE KOOKS



Jag älskar dem ungefär lika mycket som Lotta och Gabriella älskar Justin Bieber tillsammans gånger 500!
Jag är truly in love i dessa män.Detta är en cover ,lika bra som alla andra grymma covers de har,lika bra som alla deras låtar.OCH MITT BUDSKAP LEDER TILL?!JAG SKA SE DEM LIVE!!!!!!!!!!!!!!!!Så himla lycklig att jag nästan vill gråta

 /Sasha fast 100000 gånger lyckligare


10 JANUARI 2012

Gokväll' Tänkte börja med och säga att det inte blir världens bästa uppdatering nu när skolan är igång. Jag vill få en bra start på terminen och då kanske det inte är så smart att sitta och blogga på lektionerna.. Men jag/vi ska försöka så gott vi kan!

Jag har precis ätit kvällsmat med familjen och nu sitter jag vid tv:n och bläddrar genom kanalerna. Hörs senare! /Charlotta.

SKYPE MED CHARLOTTA

Hejsan. Sorry for den dåliga uppdateringen men har varit i skolan & hos tandläkaren idag. Har även fått min jävla tandställning som ni kanske ser på bilden.  Skypar just nu med Charlotta och ska nog göra det i ett tag nu! //Gabriella

@ SCHOOL

Hello! Charlotta här.
Jag sitter på SO-lektion och snackar om hur terminen kommer se ut. Fyfan vad drygt att skolan börjat igen. Lärarna har redan börjat tjata om gymnasieinsökningen, nationella proven (skitnervös över det), betyg osv. Och slutligen att vi måste sluta hoppa i skolans soffor. Haha..

Nej, nu ska jag ägna lite tid åt att lyssna på vår lärare. Måste börja teminen med en bra start ju xD

BACK TO SCHOOL

Jag vet inte om jag är glad eller ledsen över att skolan börjar imorgon. Det ska ju bli kul att träffa klassen osv men vafan, jag orkar verkligen inte massa läxor, prov och sånt längre.. Men det är väl vara att bita ihop. Skönt att jag bara har en enda termin kvar i 9:an nu!
Nu ska jag i alla fall lägga mig. Börjar redan vid 08.15 imorgonbitti..

Och så här var jag klädd idag:


VIDEOBLOGG FRÅN ISHALLEN

Haha, vi var rätt uttråkade i ishallen eftersom vi kom två timmar tidigare så vi passade på att spela in en videoblogg.
Den blev väl.. rätt onormal men var ändå tvungen att lägga upp den. Och nej, vi är INTE seriösa, utan det är deffinitivt flipp. Och en sista sak. Anledningen till att slutet blev lite konstigt är för att det inte gick att ladda ner hela klippet. Det var förlångt..

DÅLIG UPPDATERING

Hejsan allihopa. Förlåt för att jag & Isabella inte hunnit blogga men vi har varit iväg tills nu och vi ska iväg alldeles strax igen men vi bjuder på en bild som Isabella eller Charlotta har tagit, kommer inte ihåg! Men vi bloggar igen när vi kommer hem, ha det bra,kram! //Gabriella & Isabella


VI ÄR TRÄNARE!

Då har jag precis kommit hem från morgonträningen. Det gick riktigt bra, dock känns det på tiden att jag slippar mina skridskor. Det var typ månader sedan sist. Haha..

Ikväll drar jag till ishallen igen men då är det att vara tränare som gäller. För er som inte vet är vi alla (jag, Gabriella, Isabella och Sasha) tränare till skridskoskolan tre gånger i veckan. Jag och Isabella håller en grupp och Gabriella håller en grupp tillsammans med Sasha och några andra. Så det är vad vi ska göra mellan 18.00-19.00 ikväll.

Kram Charlotta.


JAG ÄR TILLBAKA... YEAAAAAAAAH.



haha i'm truly in love i denna bilden!jag har en till med denna underbara bakgrund fast där ler jag.Ser lite väl optimistisk ut på den bilden för att visas i bloggen.It's all about att leka snygg ,my niggaz.Och nej!Jag frös inte ett skit!Det var så jäkla varmt i London.

Visar bilder imorgon typ.Nu ska jag hitta någon bra ska på spotify och möjligtviss vakna tidigt som få imorgon till morgonträning.Palla egentligen.JAA PALLA!!!

Pözz / Sasha


MOBIL INLÄGG.

Ursäkta för mitt dåliga ''tal'' men ja jag hade liksom 1 procent kvar på batteriet hehe.. //Gabriella


VÅR BLOGG PÅ FACEBOOK

Tjena! Ja, nu har vi äntligen skaffat en sida på facebook och där kan ni också följa oss dagligen! Klicka på bilden så kommer ni direkt dit! Vi skulle blivit väldigt glada om vi skulle fått en gillning av dig! / från oss fyra!

DISNEY ON ICE

Haha, yesbox! Jag och min kompis Kimberly bokade precis biljetter till Disney On Ice på MalmöArena.
Någon av er som tidigare sett det? Vad tyckte isåfall ni om det? Själv sticker jag nog mest dit i hopp om att de någon grym konståkare.

Nu ska jag ner och käka kvällsmat med familjen och sedan starta en bra film. Hoppas ni får en mysig söndagskväll! /Charlotta


RESTAURANG KAJUTAN

Tjena allihopa. Nu har man kommit hem från restaurangen. Det var vi två och mamma,pappa & morfar.Riktigt mysigt var det. Vi beställde planka, som är den populäraste maträtten i denna restaurang. Men nu ska vi plugga färdigt..ha det bra, kram! // Gabriella & Isabella


MOT GYMMET

Nu drar jag till gymmet tillsammans med Gabriella och Kimberly. Nujävlar ska det tränas!

MORGON HISTORIAN!

Hejsan!
Idag var jag och Gabriella tvungna att gå upp lite tidigare eftersom att vi skulle på gudstjänst kl. 11 idag, vilket är världens mest segaste sak att göra på morgonen! Hur som helst, när vi väl var vid kyrkan så upptäckte vi att kyrkan var stängd.. Då hade vi läst fel så gudstjänsten började kl.18! Då blir man en aning irriterad! Så vi körde hem, och när vi var hemma har man kära syster inte städat rummet..så då fick man börja städa eftersom att man vet att hon inte tänker att göra det! Ett tips: Dela aldrig rum med sin tvillingsyster!
Men aja, en gång i tiden hade man ett eget rum men eftersom att våran lägenhet började brinna för bara tre veckor sen var vi tvungna att flytta och det ända vi hittade var en trea.
Nej, nu ska jag sluta att klaga, och istället lägga upp en bild!
Hoppas att ni har haft en bättre morgon än mig! Ha det gött// Isabella!



KVÄLLS - UPDATE

Godkväll allesammans! Hur är er lördag?
Jag sitter i soffan och kollar på Gladiatorerna med mina två vänner Ben & Jerry's. Är den glassen världens godaste eller världens godaste!?. Tur jag både ska träna konståkning och gymma imorgon annars kommer jag inte kunna gå i många dar till. Höhö ^^ Nu ska jag vända blicken mot Tv:n igen. Hörs! //Charlotta


INSTAGRAM - @CHARLOTTAS

Jag hänger här i köket med mamma och hjälper henne med räkmackorna vi ska äta ikväll. Gott!
Mormor är fortfarande här och är helt inne i Tv:n som visar Postkodsmiljonären. Sedan är det Gladiatorerna som gäller. Rätt roligt program, eller vad tycker ni?

Förresten, har ni instagram? Jag heter @charlottas och det skulle vara rättkul om ni börjar följa mig, så kan jag följa er tillbaka.

TILL ALLA JUSTIN BIEBER HATERS.

Hejsan! Okej, när jag såg denna videon så dog jag nästan. 1. Snyggheten 2. rösten. 3. personligheten. Förlåt men nu kommer jag att skriva av mig lite här hehe! Jag förstår inte varför man inte kan tycka om honom? Visst du behöver ju inte älska honom men inte hata honom iallafall! Och hur kan man kalla honom gay? För det första så har han ju en flickvän, och för det andra så beter han sig verkligen inte som en bög. Jag tycker att ni borde kolla på videon och verkligen tänka efter innan ni säger något om honom. Ni kan ju inte säga att han är gay när ni aldrig har träffat honom. Skulle det varit kul om alla skulle kallat dig gay? Det sårar faktiskt Justin något enormt. Han försöker göra det bästa för alla och så går nästan alla omkring och kallar honom gay. Skäms på er. //Gabriella
Kolla på videon och tänk efter:
Tog med en annan video också från när han sjöng några nya låtar.

ÅRETS FÖRSTA SHOPPINGRUNDA

Hejhopp! Charlotta här. Jag har precis kommit hem från en shoppingrunda med min vän Kimbery. Vi stack till entré istället eftersom vädret var så förbaskat tråkigt idag. Jag hade lika roligt som jag alltid har med Kimmi, dock handlade jag inte så mycket mer än en svart långärmad tröja (inte så mycket att se).

Här kommer tre bilder från idag:

RÄKBOOOMB

Tjeena!
Kom för ungefär en timme hem från mobila. Har varit och köpt lite smått och gått. På hem vägen stannade vi till hos coop och köpte med oss vars en räkbooomb som jag just nu ångrar att jag åt. Är väldigt,väldigt...väldigt mätt just nu och känner för att ta en lite joggning runda.. NOT! Haha nä för fan så duktig är jag inte! Ligger mycket bättre i min säng, ha det braao! // Isabella
En Bild på min fina räkboomb..

06.49

Hm.. okej. Ni tänker nog: Vad i helvete gör tjejen uppe klockan 7..? Och på ett lov..?
Och det är en bra fråga som jag tyvärr inte kan besvara eftersom jag inte har en blekast aning om varför jag redan är uppe.

Men godmorgon i alla fall. Hoppas ni sovit/sover gott. Själv har det väl varit lite si och så med min sömn men det är rätt bra att jag vaknar tidigt för då blir jag trött ikväll och kan lägga mig i tid. Nej, nu ska jag ta ett varmt bad, käka frukost och njuta av morgonen. Tjingeling.
//Charlotta

Bjuder på två bilder från igår:

PÅSLAGET ALARM - CHECK

Nu har jag ställt 4 alarm tills imorgonbitti i hopp om att jag kommer vakna. Jag ska träffa min vän Kimberly i stan klockan 11.30 så måste vara uppe i god tid för att hinna göra mig ordning. Sov gott! /Charlotta


JUST NU...

...Sitter jag här hemma hos mig och kollar på Eclipse med Gabriella och Isabella. Och vad är en filmkväll utan glass?
Kram Charlotta!

HOS CHARLOTTA

Hejsan!
Som dom andra två redan har skrivit har vi varit ute i det soliga vintervädret och tagit några bilder vid brofästet. Så otroligt fint med solnedgången som går ner vid vattnet! Synd bara att det var så kallt, men lite mysigt ändå! Nu fattas bara lite snö, om det nu blir någon snö detta året. Hade inte varit så fel. Men, men här nere i malmö får man nöja sig med att det inte alltid blir någon snö!

Just nu sitter vi vid soffan mätta och belåtna efter den goda maten charlottas mamma lagade! Och medans vi sitter här och klagar över hur mätta vi är ser vi lite på disney channel!
haha!

Ha det gött // Isabella!
Tagen av: Isabella
Kamera: Canon  Eos 500d

YOU'RE BEAUTIFUL JUST THE WAY YOU ARE


Fotagraferade av Gabriella.
På bild: Charlotta.

SOLNEDGÅNG

Nu är man hemma hos Charlotta igen, efter att ha varit ute och fotat. Nu blir det att redigera fler bilder & helt enkelt chilla! / Gabriella


Kamera: Canon Eos 500d
Fotograf: Jag (Gabriella)
Redigering: Iphoto


WE MADE PANCAKES

Mätt efter massa pannkakor som vi åt till lunch idag. Om en stund ska vi bege oss ut och fotografera lite. Man får ju passa på att vara ute nu när det är så fint väder. Men först ska vi städa lite här i köket. Det ser.. FÖRJÄVLIGT UT.

//Charlotta, Gabriella & Isabella.


DAGENS OUTFIT.

Tjena allihopa! Om en liten stund sticker man till Charlotta och är där hela dan! Ska bli sjukt kul! Tar med mig kameran. Förresten, jävlar vad fint väder det är idag. Om man tog typ bort kylan så skulle man nästan tro att det var en varm sommar dag! Ha det bra,kram! / Gabriella
Tshirt från topshop

FACEBOOK-BEROENDE

Klockan är 2 och jag har inte stängt datorn än. Snacka om beronde..  Speciellt i Facebook. Varför är det så att man alltid går in där atomatiskt? Och sen när man väl gått in där så blir man fast och stänger aldrig ner det.. Störigt. Gabriella och Isabella kommer bokstavligen döda mig imorgon om jag inte är på bra humör.

Nej, nu ska jag fan ta mig sova. GODNATT. igen.


END OF THE DAY

Sovdags för min del. Dock har min bror massa vänner här som ska kolla på ishockey klockan 2 inatt, så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna sova. Jag får hoppas på att det inte blir mål för då jävlar kommer dem skrika och ha sig.. Haha! Man kanske ska stanna uppe någon timme till och kolla på matchen? Hm..

Nej, jag måste verkligen sova. Imorgon kommer Gabriella och Isabella hit så då vill man ju vara pigg & glad.
Sov gott underbara läsare! Kram Charlotta.


Bild fotad och redigerad av mig (Charlotta) idag. Ändå rätt cool eller vad tycker ni?

SÖTA KITA

Hejsan Allesammans! Idag har det blivit väldigt dålig uppdatering från min sida eftersom jag som sagt varit iväg hela dagen och inte haft tillgång till någon dator. Men nu är jag hemma och imorgon lovar jag att blogga som bara den.

 

Just nu ligger jag i min säng och busar lite med min hund Kita. Dock är hon på något konstigt humör. Jag skulle precis klappa henne lite men hon bara högg efter min hand. Haha, konstig hund.. Och nu står de andra hundarna och stirrar på varandra som om de aldrig träffats förr.. Jag förstår mig verkligen inte på djur.


Fick i alla fall några fina bilder på Kita:


// Charlotta

KVÄLLSMAT

Godkväll gott folk! Väldigt fina bilder eller hur? Min uppätna bulle på bild, fast då var den ju inte uppäten förstås men nu är den.. Hehe! Men iallafall så gör jag inget speciellt nu. Skypar med Charlotta och sådant! Men ni får ha det så bra,kram. / Gabriella


ÅHH, VILL UTOMLANDS..

Vill bara sticka iväg till något varmt land nu med kritvita stränder, ljusblåa hav & 40 graders värme..Thailand,Grekland och Turkiet ser helt okej ut. / Gabriella

IPAD 2 ♥

Chillar lite med pappas ipad2 ,hihi! Snart kommer Charlotta och stannar här tills det är dags att sticka till träningen som börjar klockan 19. / Isabella



H&M KATALOG 2012

Nu blir det att titta lite i den nya H&M katalogen innan kompisen tittar förbi! Ha det bra,kram! / Gabriella


ME TODAY

Nu på morgonen blir det bra chill och sen kl.19 är det träning! Just nu hänger jag med min coola kusin som precis tagit körkortet! Hennes blogg: http://cykelrumpa.webblogg.se/
Ha det bra! // Isabella

TODAY'

Tjena. Ja, detta är jag idag. Ett par jeans från veromoda, en lång kofta, och ett svart linne. Helt okej för min del.
Skulle också meddela från Charlotta att hon är på 90 års kalas just nu så hon kommer att uppdatera vid 16 tiden!
Ha det så bra,kram. / Gabriella


NEW THEORY



grymt skön låt!De tre andra förstår sig inte på min musiksmak precis som jag inte förstår mig på deras,haha!


Mamma segar..förvånar mig inte om vi kommer försent till planet,har wifi på planet ,så grymt skönt!

/ Sasha


TIDSINSTÄLLT BLOGGINLÄGG



Ritat med HB ,4B, 8B, 2H och 6B tror jag det var :)



Denna rita jag med HB och 6B endast



Endast HB ,otroligt ljus av detta,men jag ville ha en ljus nyans också.



Som sagt -jag har ingen fantasi när det är tidsinällt inlägg.

EDIT:det funka tydligen inte att ställa in tidinställa inlägg för min del,men ska försöka blogga på något cafe i England!

/sasha

SPENDERAR TIDEN I LONDON

Hej!
Det kommer inte bli någong uppdatering för min del tills söndag förutom att jag ska lägga ut några tidsinställda.Tidsinställda och tradiga.
Jag är så glad just nu!Jag är född i fel stad och fel land.Det är England jag ska vara i,London ska vara min hemstad!
Men to baad..
Jag missar lite träningar dock.Bääjz.


/ Zasha


SWEET DREAM

Med denna enorma bilden av mig själv (känner mig lite ego) så säger jag godnatt.
Imorgon blir det 90års fest och träning för min del! /Charlotta

HOW I LOOK TODAY

Det har blivit väldigt mycket konståkning osv så tänkte göra lite variation och lägga ut en bild på hur jag såg ut idag istället. //Charlotta

Rutig skjorta - GinaTricot
Svarta jeans - GinaTricot

I ISHALLEN

Hejsan!
Idag har vi som sagt varit i ishallen och tagit lite foton och även tränat lite. Isen var lite dålig att åka på men, men det gick bra ändå! Vi skulle bara ta några foton sen var planen att sticka och äta lunch, vilket vi gjorde.
/Isabella

NY HEADER

Vad tycker ni om vår nya header?
Vi var ju som sagt i ishallen och fotade massa idag och headern är en av bilderna vi tog.
Om ni är nyfikna på fler bilder så håll utkik för de kommer snart upp!

LUNCH TILLSAMMANS


DAGENS.'

Tjena, ja nu sticker jag & ska träffa sasha & charlotta. Vi ska ta lite bilder till bloggen! Ha det bra,kram. /Gabriella
Svart/grå tröja från bikbok
Svarta jeans från veromoda

GODMORGONGODMORGON

Jag vaknade av att min störda hund la och bet mig i mitt öra. Brukar inte vara uppe såhär tidigt annars.
Och vad ska jag göra idag..? Först ska jag träffa Gabriella, Isabella och Sasha i alla fall. Vi ska fota lite till bloggen osv. Sedan drar vi nog in till Limhamn och käkar. Det blir mysigt!

Nu ska jag gå ner och äta lite frulle så jag överlever dagen.
// Charlotta.


MELISSA HORN


Älskar hennes texter!Hon vet exakt.(om de är hon som skriver dem,haha)

JAG ÄR VAKEN !?

jag är relativt pigg också!

Sitter pillar i min lilla grejsimojs.Jag älskar den!!Lägger in grejer som verkligen gör mig i den ,och när jag är ledsen blir jag alltid gla!Brukar dessutom skriva i den och kladda när jag inte är på humör.Den är väldigt personlig och jag haft den ett tag så det är klart att jag har samlat på en massa!















NU SKA JAG SOVA

Men imorgon ska jag åka skridskor och sen ska jag kasta bort pengar att äta go middag med Agnes.
Jag är grymt ledsen för att jag lyckas påverkas av idiotism.
Ingen jävel ska få förstöra mitt liv.Hur mycket jag än lyckas lura mig till någon halvsnygg kille utan skalle.
Jag vill ha tillbaka mitt liv och det ska få tillbaka genom att prata med Agnes.Hon är som arbetsformedlingen typ.Fast istället för jobb ,ger hon liv.Har du blivit av med ditt liv?Gå till Agnes och prata ut till ett nytt.



/Sasha fast fem gånger dystrare


HELSINGBORG

AAAH!Helsingborg är galet fint!Faktiskt.Jag älskar Helsingborg,de är så konst-inriktade där jämfört med Malmö.Vem i Malmö bryr sig om konst haha?I princip ingen.Fast jag älskar det,det renar typ själen och kolla på vad andra har målat och man ser direkt vad de har tänkt på.





Förresten,gå in i Helsingborgs kyrka inne i gamla gatorna.Och kolla alla tavlorna!De är underbara!
Kyrkan är också superfin.

/sasha


GODKVÄLL

Tjena igen. Just nu gör jag inget speciellt. Kollar lite på tv, kollar lite facebook, skypar med charlotta. Ja, sånt vanligt skit! Men iallafall så skulle jag/vi bara meddela att denna bloggen inte bara kommer att handla om konståkning utan även om vår vardag, så att ni vet! Dessutom så kommer vi inte ha denna headern så länge till,vi ska ta foton imorgon men ha det bra. Kram!.. /Gabriella


I'M CHARLOTTA

Man kan säga att jag heter Lotta eftersom det är vad alla kallar mig, men mitt fullständiga namn är Charlotta.
Jag är en rätt glad & hyper tjej, dock inte lika hyper som Sasha, för vem är det..?. Jag är 15 år och bosatt i underbara Malmö. Precis som Gabriella, Isabella och Sasha så tränar jag också konståkning och det är på isen vi blivit vänner.

Annat jag gillar är mat. Speciellt tacos. Hundar har jag tre vid namn Jolly, Kita & Milly. Söta som bara den. Sedan är jag galen i shopping också, lite för galen faktiskt.. Jag tänker faktiskt inte skriva så mycket mer om mig utan ni får helt enkelt läsa mina (och de andras) inlägg och lära känna mig utifrån de. Ni kan även gå in på min egna blogg som ni hittar HÄR.



IT'S ME,GABRIELLA!

Tje na allihopa! Ja, jag är Gabriella. Jag är 14 år, och har en tvilling som heter Isabella! Dom andra tjejerna som äger denna blogg är en två av mina bästavänner!Jag älskar konståkning,hänga med kompisarna,blogga & Justin Bieber. Åhhh, vad jag älskar han asså! Hans style,röst..allt! Däremot hatar jag stark mat, människor som ljuger, och mördare..okej, vem hatar inte mördare? Jaja..
Hoppas ni vill följa vår lilla blogg. Tjingeling!

TJO MITT NAMN ÄR ISABELLA

Tjenatjena!
Som ni redan läst på rubriken heter jag Isabella. Nu tänker jag berätta lite om mig själv. Jag började på konståkning när jag var fyra och har fortfarande inte tröttnat på det. Det var där jag träffade dessa två underbara vännerna Sasha och Charlotta. Gabriella har jag känt hela mitt liv. Inte så konstigt eftersom att det är min tvillingsyster! Nog om mina vänner och mer om mig. Som sagt älskar jag konståkning, jag hatar ärtor och älskar glass! Hoppas att ni kommer att gilla denna bloggen!

SASHA SOM SKRIVER

Tja folkz!

Jag är en liten,galen tjej med tilltalsnamnet Sasha.Alla dessa välkommns inlägg brukar börja med att man beskriver sig själv ,eller?
Jo,jag suger på det.Men jag försöker iallafall!

Jag är svag för indie.Alls slags av indie!Majs,himmelskt!Män med stil!!!Galen konst.Annorlunda fotografier som få vågar fota.
Och jag älskar att rita.Och åka skridskor.Med lite hopp och piruetter.Därav kallad konståkning.
Saker jag inte klarar mig utan?mina skridskor,mina docs och pengar(obvious?).

Om jag ska beskriva mig själv så är jag konstig,töntig,söt och kreativ.Typ.



Puss

RSS 2.0